אם מישהו מגיש תלונה/תובע מתי מקבלים זימון לחקירה בנייד או בדואר?
(1).jpg)
הדבר תלוי בעומס הקיים על התחנה, דחיפות התיק, חומרת העבירה עליה התלוננו וכיו"ב.
ככלל, ככל שהעבירה חמורה יותר ו"מסכנת את הציבור" - היא תטופל בצורה מהירה יותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
לא נשמע "איום" רציני. הסיכוי שהוא יטריח עצמו בהגשת תלונה על "עבירה" לא ברורה - הוא סיכוי נמוך עד אפסי. בכל מקרה, ובמצב הנדיר שאכן "ישקיע מזמנו" - אתה מוזמן ליצור עימי קשר, במקרה הצורך, במס` הנייד ...
המשך תשובה