היום הלכתי לתחנת משטרה להדפיס גיליון רישום פלילי והופתעתי לגלות שיש רק 2 תיקים משנת 2015 ו-2016 ואת התיק שנחקרתי בשנת 2016 אין (סיפור ארוך) איך זה הגיוני ? והאם אני יכול להחזיר את הרכוש שלי שנמצא במשטרה כבר שנה ?
התשובה הינה חיובית . יש להגיש בקשה להחזרת תפוס שכן חלפו למעלה מ 180 יום ולא הוגש כתב אישום.ככל שזה המצב מחובתה של המשטרה להשיב התפוסים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
ניתן לדרוש הצגת תעודה והזדהות בשם פרטי. בכל הנוגע לצילום השוטר, בזמן אמת, גם פעולה זו הינה מותרת. יחד עם זאת, שים לב שבסופו של יום לא - "ייתפס" הנייד שברשותך, ע"י המשטרה, בטענה שהוא משמש כ"ראיה" ...
המשך תשובה