שלום, יש לנו שכנה המוציאה מתיבות הדואר של השכנים דברי פרסום כדוגמת פרסומים של בתי עסק וחוברות שהעיריה מחלקת ומניחה אותם בסלסלה הנמצאת בכניסה לבניין. היא תועדה במצלמת האבטחה של הבניין. האם ניתן להגיש נגדה תלונה במשטרה?. היות ומדובר "רק" בדברי פרסום ולא בדואר בעל ערך. תודה
אפשר להגיש על כל דבר תלונה אך לא כל תלונה נפתחת ובמקרה הזה אינני רואה שום עבירה פלילית ולכן ברור שלמעט בזבוז זמן לא תזכה לסעד באמצעות המשטרה . לא כל עניין מצדיק בירור משטרתי והמקרה שתיארת נכנס לקטגוריה הזאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
עקרונית, יש חובה להגיע לזימון לחקירה. יחד עם זאת, האם זומנת טלפונית/מכתב? האם נקבו ב"מועד" מדויק במסגרתו עליך להגיע לתחנה או שנמסר לך "להגיע בהקדם"? יש מס` דרכים לברר את מהות הזימון. במידה ורל...
המשך תשובה