שלום, רציתי לשאול שאלה בבקשה: אדם א' שסחט תוך כדי איום על אדם ב' ( בפועל אדם ב' לא ביצע את אשר ביקש אדם א' למרות האיום). השאלה האם, אחרי שעברו כ - 3 שנים מהמקרה יכול אדם ב' ללכת ולהגיש תלונה והאם יעשו עמה משהו? תודה על המענה
(1).jpg)
ניתן ללכת ולהגיש תלונה.
יחד עם זאת, בטח תישאל אודות ה"שיהוי" בהגשת התלונה והעובדה שעברו כ-3 שנים מאז האירוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
מייעץ לך לקבל חו"ד ממומחה מחשבים/סייבר וכיו"ב - שטוען כי אכן קיים מעקב שכזה כלפיך. עם חווה"ד יש לגשת ליחידה החוקרת....
המשך תשובה