שלום, בדיון בבית המשפט הנתבע זייף ראיות, העלים ראיות, ניסה להפליל את התובע במעשים שהנתבע עשה. כבוד השופט פסק לטובת הנתבע לאחר ששמע את הדברים מבלי לתת לתובע הזדמנות להשיב. האם כדאי להגיש תלונה במשטרה?
(1).jpg)
לא ניתן להעריך את הנסיבות שהוצגו, ככל הנראה בהרחבה, במהלך המשפט האזרחי שהתקיים.
משאלתך, לא באמת ברור מהו אותו "זיוף, העלמת ראיות והניסיון להפליל את התובע".
בנסיבות אלו, אין באפשרותי לייעץ בנוגע לסיכויים שהתלונה אכן תקודם ותטופל.
על מנת לקבל נתונים נוספים, אשמח לסייע באופן פרטני במס' הנייד המופיע מעלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
אין "דרך נעימה" לקחת אדם לחקירה משטרתית. בנוסף, לא מובן משאלתך מהם "אותם קשרים" של הגרוש עם אנשי יחידת המשטרה. בהנחה שאכן מדובר על "קשרים פסולים", שהביאו לחקירה מיותרת, כמובן שמדובר על התנהלות לא תקי...
המשך תשובה