שלום אני נעצרתי בגלל הטרדה קטנה ופרסום פוסט בפייסבוק שמכיל איום לטענת המשטרה ובטעות עשיתי לייק נגד בנאדם שהתלונן עליי על הטרדה ויום למחרת בגלל אותו הלייק נעצרתי באשמת הפרת הוראה חוקית כי לטענת המשטרה הלייק זה יצירת קשר והפרה חוקית של צו הרחקה ובמסמכי חקירה ראיתי שהחוקר שחקר אותי הוא רס"ר באח"מ להב 433 אז לא מובן לי איך יכול להיות שבגלל חקירה קטנה באזהרה על סוג של הטרדה יבוא לחשוד חוקר מלהב 433 אשמח לחוות דעת של עורך דין. בתודה מראש.
(1).jpg)
נערך ניסיון להשיגך טלפונית - במס' הנייד שהושאר באתר. ללא מענה.
אתה מוזמן ליצור קשר במס' הנייד המופיע מטה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
הכלל הוא שבגיר אינו מלווה באדם נוסף עת חקירתו. כמובן שגם לכלל זה ישנם חריגים - ובניהם מצב נפשי מיוחד. ממליץ לך, בשלב זה, להתכונן לחקירה ולהיוועץ בעו"ד טרם החקירה עצמה. זאת במיוחד לאור היותך "חלש אופ...
המשך תשובה