הגשנו בקשה מסודרת ממשטרת לקבל דיסקים מתיקי החקירה שהשכנים הגישו לאחר שהודענו למשטרה שכנראה ש החשודים בתיק ביצעו עריכה בסרטונים, לאחר משא ומתן מייגע אמרו לנו במשטרה כי הסייבר של התחנה ישכפל לנו את הדיסקים, כשהגענו היום לקבל שיכפולי דיסקים, התברר לנו שב-3 תיקים מתוך 3 תיקים שונים נעלמו הדיסקים מתיקי החקירה ולא נמצאים, ויש רק מעטפות דיסקים ריקים, האם ניתן לפנות למח"ש שיבדקו האם יד נעלמת ממחלקת החקירות העלימה את הדיסקים מתיקי החקירה. אגב התיקים נסגרו. מה ניתן לעשות כדי להכריח את המשטרה למצוא את הדיסקים "האבודים"
יעקב שלום רב,
בעבר השבתי לך על שאלה בעניין זה.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
לא ברור לי ממה בדיוק צריך להתגונן. מהאשמות הלא מבוססות (מבחינתך) שלו? הרי אין הליך שננקט נגדך ולפי הכתוב - גם התנהלותו אינה חריגה. ניתן לבקש בפשטות שלא יפנה אליך יותר. במידה והוא ממשיך לפנות, חרף ...
המשך תשובה