המעסיק שלי הגיש נגדי תלונה רשמית בטענה שגנבתי מהקופה הרושמת שלו. עברתי חקירה של שעה במשטרה ושחררו אותי לעת עתה. לא ברור לי מה השלב הבא. אני לא גנבתי ממנו, זו תלונה שקרית. מה אפשר לעשות?
חנן שלום רב,
במצב דברים המתואר בשאלתך, באפשרותך לפנות לגורם הרלוונטי במשטרה בבקשה לסגור את התיק לאלתר.
אשמח לסייע לך בכל דבר ועניין.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
זכויות החשוד הינן, בין השאר, הזכות להיוועץ בעו"ד והזכות לשמור על שתיקה. יש להדגיש כי "סירוב לענות על שאלות" (שמירה על זכות השתיקה) - עלולה לחזק את הראיות נגדך. רצוי להיוועץ בעו"ד טרם החקירה. במצב...
המשך תשובה