המעסיק שלי הגיש נגדי תלונה רשמית בטענה שגנבתי מהקופה הרושמת שלו. עברתי חקירה של שעה במשטרה ושחררו אותי לעת עתה. לא ברור לי מה השלב הבא. אני לא גנבתי ממנו, זו תלונה שקרית. מה אפשר לעשות?
חנן שלום רב,
במצב דברים המתואר בשאלתך, באפשרותך לפנות לגורם הרלוונטי במשטרה בבקשה לסגור את התיק לאלתר.
אשמח לסייע לך בכל דבר ועניין.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
מאמין מאוד שלא. בהנחה שלא נחקרת על "מגה תיק" חוצה גבולות ויבשות (בנוסף לעובדה שהתיק נסגר בעילת "חוסר אשמה") או תיק בעל "עניין ציבורי חריג" - אין ליחידה החוקרת באמת אינטרס/כח אדם/זמן - להקשיב לשיחות ...
המשך תשובה