לפני כחודש הייתי במועדון בתל אביב ונקלעתי לקטטה. בעקבות הקטטה הוזמנתי לחקירה, ומאז לא אירע דבר. האם קיימת אפשרות לסגור את התיק ולמחוק אותו? אם כן, מה הפרוצדורה לכך?
זאב שלום רב,
באפשרותך לפנות לגורם המוסמך להחליט בגורל התיק המדובר, בבקשה לסגור את התיק בעניינך (וככל שהמקרה מתאים, יש לבקש כי התיק ייסגר בעילת "חוסר אשמה" כך שלא יישאר לחובתך "כתם פלילי" בעקבות האירוע).
זכותך כי עו"ד פלילי יערוך את הבקשה עבורך ויעביר אותה לגורם המוסמך.
הנך מוזמן ליצור קשר ישיר עימי בכל דבר ועניין.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
מרבית התנהלות הקב"ט אינה חוקית. לצערי, אין זו הפעם הראשונה שאני נתקל בהתנהלותם החריגה. החל משלב ה"חקירה" שהם יוזמים לעצמם, ועד לשלב ה"סחיטה באיומים" של - "תשלום או משטרה". עקרונית, עדיין באפשרותם...
המשך תשובה