שלום רב, היום הייתי בתחנת משטרה, אני בן 16. פתחו לי תיק אזהרה. אחרי כמה זמן זה נמחק ואיך זה יכול להשפיע עלי?
(1).jpg)
לא ברור מהו "תיק אזהרה".
השאלה היא האם נחקרת באזהרה או שכוונת החוקרים היא שהתיק ייסגר?
בכל מקרה, ממליץ לך לגשת בעוד מס' ימים (על מנת שיתעדכן הסטאטוס) לתחנת המשטרה ולהוציא "גיליון ר.פ" (רישום פלילי).
גיליון זה ניתן במקום ובחינם ובו יתאפשר לך לוודא מה סטאטוס החקירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
מדובר על סיטואציה לא נעימה, בלשון המעטה, שבה המתלונן הופך לחשוד - על כל המשתמע מכך. לפעמים הדברים מוצאים מהקשרם ואני כמעט תמיד ממליץ על הסתייעות בבעל מקצוע. זאת על מנת לוודא שהתיק אכן נסגר ובדגש על ע...
המשך תשובה