מסרתי למשטרה את מספר הרכב שחנה 8 שעות בחנייה שלי. המשטרה איתרה אותו אחרי שעות שלא ענה לפנייתה. קיבלתי הודעה שעלי להמתין עוד שעות עד שיפנה את החנייה. אני דורש מהמשטרה לומר לי מי הבעלים על מנת לתבוע אותו אזרחית, אך אני לא מקבל. בידי צילומים וסרטוני מצלמות אבטחה. מה אפשר לעשות?
(1).jpg)
במידה והתיק ייסגר, יש באפשרותך לפנות ליחידה החוקרת ב"בקשה לצילום חומר הראיות".
בהנחה שבעל הרכב אכן נחקר, פרטיו יופיעו בחומרי החקירה שתקבל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
ברגע שנמסרו "ידיעות חדשות", ניתן להורות על פתיחת התיק ועיון בו מחדש. בסיטואציה זו, ממליץ לך לפעול הן לשינוי עילת הסגירה והן לפתיחת התיק, כנגד הגורם עליו התלוננת, במקביל. אשמח לסייע באופן פרטני במס` ...
המשך תשובה