שלום, האם תלונה שהוגשה על אדם חצי שנה לאחר אלימות שהפעיל כלפי אדם אחר (בתא של משפחה) יכולה לגרור כתב אישום או לכיוון של סגירת התיק? תודה
(1).jpg)
לא ניתן לענות, בצורה מקצועית, על השאלה.
חסרים נתונים קריטיים כגון: מה רף האלימות, האם נגרמה חבלה או פציעה, האם מדובר באירוע אחד או מס' אירועים סמוכים באותה הסיטואציה, מה מסרת בחקירתך ועוד.
בכדי להבין את הסיטואציה לעומק, אשמח לסייע בצורה פרטנית - במס' הנייד המופיע מטה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
לצערי - כיום, גם להגיש תלונה במשטרה צריך לדעת איך. בנסיבות אלו, ניתן להגיש ערר על סגירת התיק. אשמח לסייע, באופן פרטני, במס` הנייד המופיע מטה....
המשך תשובה