לפני מספר ימים המשטרה הציבה מחסום ללא התרעה מספקת על כך, כתוצאה מכך נפגע רכבי והדבר גרם לבהלה רבה לי ולשתי בנותי הקטנות שהיו ברכב. למי ואיך עליי לפנות על מנת לקבל פיצויים עם הנזק שנגרם לרכב ועל עוגמת הנפש?
אני ממליץ לך להתייעץ בפורום עם עורכי דין שעוסקים במשפט אזרחי או נזיקין , הם ינחו אותך בנושא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
אין התנגשות בין זכות השתיקה לבין הזכות להיוועץ בעו"ד - בזמן החקירה. הזכויות מוצגות לפני שהחקירה מתחילה. בשלב זה, ניתן לדרוש פגישה עם עו"ד. החקירה לא תתחיל עד להגעת עוה"ד וסיום הפגישה עמו. ...
המשך תשובה