שלום, קיים סיכוי שאאלץ להגיע לחקירה במשטרה. אני סובלת מאגורופוביה ומקבלת טיפול תרופתי. לאור המצב הנפשי, אני נמנעת ככל האפשר לצאת מביתי. להבנתי אין חובה להגיע פיזית לחקירה במשטרה. במידה וכך, האם עלולות להיות לעניין השלכות שליליות כלשהן? (מדובר בטענה כוזבת שסטרתי למישהי. בפועל, נדחפתי ע"י מישהי ואני בתורי דחפתי אותה גם). תודה
(1).jpg)
ככלל, יש חובה להגיע פיזית לחקירה במשטרה.
ממליץ לך להתקשר ולהבהיר את הסיטואציה עם החוקר שזימן אותך. זאת על מנת למצא פתרון למצבך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
הדבר תלוי בעבר הפלילי שלך (אם קיים), בכמויות, בהתנהלות שלך בחקירה וכיו"ב. אשמח לסייע ולהבין את הסיטואציה המלאה, באופן פרטני, במס` הנייד המופיע מטה. ...
המשך תשובה