התקשרו אלי מחברת האשראי וטענו שמהרשת מבקשים שאצור עימם קשר לגבי קנייה בתאריך ספציפי בלי לפרט. אני בטוחה שהתקשרו לחברת האשראי בגלל זה. מה אני אמורה לעשות כאשר יתקשרו אלי? האם להגיד ששילמתי ולגבי המוצרים (מעט מוצרים) שלא שולמו אומר שהם נלקחו ללא שימת לב? אני ממש בלחץ מזה
(1).jpg)
נערך ניסיון להשיגך במס' הטלפון שהושאר באתר.
מס' זה אינו תקין.
אנא הקלידי את הפרטים בשנית על מנת שיתאפשר לנו לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
ראשית, צר לי לשמוע אודות המקרה. ככלל, בת הזוג רשאית לקבל את המידע או גורם אחר במידה ואושר כאפוטרופוס או מיופה כח. יחד עם זאת, בכל זאת ממליץ לך לפנות לגורם המטפל בחקירה - בשאיפה שיתאפשר לו לסייע....
המשך תשובה