שלום רב, זומנתי לאחרונה לחקירה במשטרה. לאחר כמה שעות של חקירה, שחררו אותי כי גילו שיש טעות בזיהוי ושאני לא קשור למקרה. האם ניתן לתבוע על כך?
(1).jpg)
להגיש תביעה - תמיד ניתן.
השאלה היא מה סיכויי ההצלחה שלה.
במידה וזימנו אותך מאחר ו"נראית באזור, או ששמך עלה מאחד המעורבים האחרים, או שתועד מס' הרכב שלך" וכיו"ב - הרי שליחידה החוקרת היה בסיס לזמן אותך לחקירה. מכאן שסיכויי ההצלחה בתביעה קטנים.
מאידך, במידה וזומנת ללא כל בסיס ובצורה רנדומאלית לחלוטין - סיכויי התביעה טובים יותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
אכן סיטואציה מורכבת. כעיקרון, הכתובת לאירוע זה היא משטרת ישראל. במידה והתיק נסגר - ניתן להגיש ערר על סגירתו. בנוסף, ניתן לפנות לשרותים הסוציאליים בעיר בה אתם מתגוררים. ייתכן ובמידה והאירוע יגיע לי...
המשך תשובה