במסיבת גן אשר נערכה בגן ציבורי...אחד ההורים צילם את בני ואותי...הילד שלי יושב והוא עומד מאחוריו, בעוד אני עומדת ממול ומצלמת וידאו, הנ"ל נתפס מצלם את בני ואותי בעוד הבת שלו מצד ימין שלו. בסרטון שצילמתי רואים שהוא מנסה לעשות זאת בסתר, לידו עמד מישהו ששם לב למה שהוא מצלם (ככה זה נראה לפחות) מה לעשות במקרה כזה? כרגע אני חושדת במניעים שלו.
(1).jpg)
בכל חשד לביצוע עבירה פלילית - יש לפנות לתחנת המשטרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
לא ברור מהו "תיק אזהרה". השאלה היא האם נחקרת באזהרה או שכוונת החוקרים היא שהתיק ייסגר? בכל מקרה, ממליץ לך לגשת בעוד מס` ימים (על מנת שיתעדכן הסטאטוס) לתחנת המשטרה ולהוציא "גיליון ר.פ" (רישום פלילי...
המשך תשובה