במסיבת גן אשר נערכה בגן ציבורי...אחד ההורים צילם את בני ואותי...הילד שלי יושב והוא עומד מאחוריו, בעוד אני עומדת ממול ומצלמת וידאו, הנ"ל נתפס מצלם את בני ואותי בעוד הבת שלו מצד ימין שלו. בסרטון שצילמתי רואים שהוא מנסה לעשות זאת בסתר, לידו עמד מישהו ששם לב למה שהוא מצלם (ככה זה נראה לפחות) מה לעשות במקרה כזה? כרגע אני חושדת במניעים שלו.
(1).jpg)
בכל חשד לביצוע עבירה פלילית - יש לפנות לתחנת המשטרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
עקרונית, ניתן להגיש תביעה על הכל. מאידך, לא בטוח איך בית המשפט יתייחס לזה. עוגמת נפש - אינה עילה עצמאית. נזק בריאותי - נדרש להוכיח (בין השאר ע"י חוו"ד מומחה) שאכן נגרם נזק ושיש לו קשר סיבתי לא...
המשך תשובה