שלום, במידה והשכנה הגישה נגדי תלונה בגין איומים ואשר נסגר התיק מחוסר ראיות אך לאחר החקירה נתנו לי צו הרחקה ל-30 יום, כמו כן החוקר אמר שיוציא גם לה. רציתי לדעת במקרה כזה האם היא גם אמורה להיחקר עקב ידיעה כוזבת ללא ראיות או ששולחים לה צו כזה בדואר.
(1).jpg)
התיק לא נסגר מעילת "היעדר אשמה", אלא בעילת "היעדר ראיות מספיקות".
מכאן, שככל הנראה, היא לא תיחקר.
בנוסף, שים לב כי קיים נגדך "רישום משטרתי" והתלונה, כמו גם עילת הסגירה - מופיעים ברישום הפלילי שלך.
עוד להוסיף כי ניתן להביא לשינוי עילת הסגירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
ניתן להגיש תביעה. יחד עם זאת, בכל תביעה מסוג זה יידרש בית המשפט לשאלה: "מה הנזק שנגרם לך?" אני מניח שמדובר על תקופה במסגרתה היית "בלחץ" ונאלצת להתנהל ולחיות בחשש אמיתי. האם אותו חשש מגובה במסמכים רפ...
המשך תשובה