שלום. האם מותר לצלם וידאו במשרד ממשלתי כגון ביטוח לאומי ולשכת תעסוקה. כמובן מקום שאליו אתה מוזמן לפגישה ורישום. זה מקום ציבורי שבו יש קבלת קהל. בחור עובר שם התעמרות ממושכת על ידי 2 פקידות שמנסות לפגוע בו בקצבה ולאיים עליו. ולכן הוא חייב לצלם ולהקליט כדי להגן על עצמו מפני כך. תודה על העזרה.
(1).jpg)
בסיטואציה הספציפית הזו בלבד - אני לא רואה מניעה לתיעוד אותה התעמרות ואיומים. זאת במטרה להשיג "ראיות" על מנת לצרף לתלונה שאני מניח שתוגש בשלב מאוחר יותר.
זאת בתנאי שלא פוגעים בפרטיות וצנעת הפרט של שאר הנוכחים במקום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
ככלל, צריך להגיע למשטרה במידה וזומנת. יש לשים לב שגם זימון ל"שיחה" , יכולה להפוך, תוך כדי אותה שיחה, לחקירה באזהרה. לא הייתי סומך על החוקרת ש"רק רוצה לברר משהו" וייתכן כי קיים חשד נגדך. נסה לה...
המשך תשובה