שלום לך, נחקרתי שבוע שעבר במוסד לביטוח לאומי תחת הזהרה בחשד להונות ולהוצאת כספים במרמה מביטוח לאומי, איני יודע מה עליי לעשות? האם עליי לקחת עורך דין? תודה
(1).jpg)
ככלל, רצוי להיוועץ בעו"ד טרם הליך החקירה ולא לאחריה - לאחר שגרסתך כבר נמסרה.
לא ברור משאלתך מהו אותו "חשד והונאה", מה היקף הסכומים ומשך הזמן שבוצעה אותה "הוצאת כספים במרמה" ומה מסרת בחקירה.
לצורך ייעוץ פרטני - אתה מוזמן ליצור קשר במס' הנייד המופיע מטה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
היחידה החוקרת לא מוסרת, בד"כ, מידע אודות החקירה הצפויה. דווקא בשל "חוסר המודעות" שלך לנושא החקירה - רצוי ומומלץ להיוועץ בעו"ד לפני החקירה. אשמח לסייע, באופן פרטני, במס` הנייד המופיע מטה....
המשך תשובה