במהלך צ'ק אין התפתחה קטטה בתור. בצד השני התוקף לפי עמדתי היה מעורב נכה, הצד התוקף הגיש תלונה למשטרת נתב"ג. אין לי פרטים על התלונה, חשבתי שבגלל שהיה מדובר בסה"כ בדחיפות התלונה תיסגר, לאחר חצי שנה זומנתי לחקירה בנושא. כיצד עלי לנהוג?
(1).jpg)
שוחחנו טלפונית במס' הנייד שהושאר באתר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
ההקלטה מותרת, וקבילה משפטית, כל עוד המקליט הינו צד לשיחה. אין הוראה המונעת את העברת ההקלטה לגורם שלישי. מאידך, בכדי להגיש את אותה הקלטה כראיה בבית המשפט - התובע נדרש להביא את הגורם המקליט כעד....
המשך תשובה