כשבן אדם מאים להרביצ לך ולא מבצע את זה האם כדי להתלונן במשטרה ?התקשרת לאישתו של הבן אדם והיא לא רצתה להיות בקשר האם המשטרה תתיחס ברצינות לתלונה הזאת ? אם מתלוננים
כן. אם אתה חש מאוים, יש לפנות למשטרה ולהגיש תלונה. הכל תלוי בנסיבות העניין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
החוקרים לא נוהגים למסור מידע טרם מפגש החקירה. רק אז, הם מחויבים להבהיר לך מה החשד נגדך. מאידך, עוד טרם ההגעה, ניתן לשאול ולברר האם מדובר במסירת עדות או לחלופין - חקירה באזהרה....
המשך תשובה