שלום רב, נראה שפורום עבירות מין לא פעיל לכן נשאל כאן. בעקבות הרשעת תומר מור ו 25 שנות מאסר שנגזרו עליו, ומבלי להכנס למקרה הספיציפי שפרטיו לא ידועים לי, אם מישהו מורשע בעבירות אינוס חמור במשך שנים של נניח 5 ילדים וקראתי שהעונש המירבי הוא 16 שנה מדוע בית המשפט לא קובע 16 שנה כפול 5 ילדים כלומר 80 שנות מאסר? האם החוק מונע מהשופט לקבוע 80 שנים ? ואם היה משפט נפרד לכל ילד וילד האם כן אפשר היה לקבוע 16 שנים בזה אחר זה ? אם כן מדוע לא עושים זאת? תודה תודה
(1).jpg)
מטרת הפורום היא לספק מענה לגורמים שהוזמנו לחקירה משטרתית.
אנא פני/ה לפורום המתאים והרלוונטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
יש הרבה מאוד "תחום אפור" - בין בידוי ראיות וסילופן, לבין "תרגיל חקירה" לגיטימי. בנסיבות ספציפיות אלו, נראה שמדובר על "תרגיל חקירה" שבמסגרתו - ביקש החוקר לראות את תגובתך לטענותיו. אחת מאפשרויות ה...
המשך תשובה