שלום רב, אני נמצא בשני תהלכי תביעה נגד המעביד של, בבית דין לעבודה ובבית המשפט המחוזי. הגשתי תלונה במשטרה גם אישית נגד המנהלים ונגד החברה וצירפתי חלק מהמסמכים. האם וכיצד זה יכול להשפיע על התביעות שלי בבתי המשפט?
(1).jpg)
במידה ויוגש כתב אישום כנגד המעביד - המסמכים יסייעו לך בניהול המשפט בבית המשפט.
במידה והתיק ייסגר - הדבר יכול לסייע למעסיק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
טרם "הפניה למקורות משפטיים", אני ממליץ לך לבקש לצלם את חומר הראיות/חומר החקירה. בחומר זה יתאפשר לך לוודא מה נעשה/לא נעשה - במסגרת חקירת התיק. לאחר שהתמונה תהיה ברורה יותר, תדע מה ה"מחדלים" בטיפול הת...
המשך תשובה