אני גננת ומואשמת ע"י ההורים באלימות פיזית ומילולית על לא עוול בכפי, לא עשיתי דבר וקיבלתי שימוע במשרד החינוך לפני חקירת משטרה. מה עושים?
(1).jpg)
נעשה ניסיון להשיגך טלפונית במס' הנייד שהושאר באתר - ללא הצלחה.
את מוזמנת ליצור קשר, במס' הנייד, המופיע מטה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
לא ברור האם הקטין הוזמן כחשוד בעבירה או כעד. ישנן מס` רב של זכויות לקטין בחקירתו. מדובר על זכויות שהן נוספות על הזכויות ה"רגילות" -של נחקר שאינו קטין. אחת מהן היא היכולת לאפשר, בין השאר, להוריו לה...
המשך תשובה