נעצרתי עי המשטרה והוחרמו לי הסלולרי והמפתחות...משטרת ישראל איבדו לי את צרור המפתחות של הבית ושל הרכב.... עכשיו צריך להחליף את כל הצילנדרים ברכב+ אימובילייזיר האם אני יכול לתבוע את משטרת ישראל על הנזק שמתבטא בכמה אלפי שקלים??
שלום רב. בוודאי שהנך יכול להגיש תביעה נגד המשטרה . אתה יכול לבחור לעשות זאת הן באמצעות תביעה אזרחית עם עורך דין, או לבית המשפט לתביעות קטנות, בעצמך. הכל תלוי בגובה הנזק שנגרם לך.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
הדבר תלוי בנסיבות האירוע. ככלל, עיכוב אדם, בידי אזרח אחר, יכול להתבצע רק בעבירות מסוימות. בנוסף, "סמכות" העיכוב צריכה להתקיים רק אם קיים חשש ש"המעוכב" יימלט או שזהותו אינה ידועה. גם אז, יש להפעיל את...
המשך תשובה