אדם תקף את הבן שלי ולקח לו ציוד. בשיחה נסערת אמרתי לו שאם לא יתנצל 'אלחץ על הכפתור' ומיד לאחר מכן אמרתי שאגיש תלונה במשטרה. האם הביטוי 'ללחוץ על הכפתור' בהקשר הזה יכול להיחשב איום פלילי?- כמו כן בשיחה נוספת אמרתי לו 'אם לא תתנצל אז זהו'- האם זה איום פלילי
(1).jpg)
נשמע שאותה "לחיצת כפתור" - מוסברת בפרטים שמסרת לאחר מכן - "הגשת תלונה במשטרה".
מכאן, שלא בהכרח שמדובר על איום שאינו חוקי.
במידת הצורך, אתה מוזמן ליצור קשר במס' הנייד מהופיע מטה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
אין הוראה המקציבה ליחידה החוקרת זמן לזימון למתן עדות. הדבר הינו תלוי נסיבות, ה"לחץ" שיש על אותה יחידה חוקרת והצורך (דחוף או לא) בעדותך. במידה ואת מעוניינת במסירת העדות, ניתן לפנות ליחידה החוקרת על מ...
המשך תשובה