לפני כחודשיים הגשתי תלונה על איום ברצח מצד הפרוד שלי לאחר שפנה לחברה משותפת שלנו והשמיע את האיום באוזנה וביקש שתמסור לי את תוכן האיום. היום התבקשה ע"י המשטרה להגיע לעימות איתו אולם אמרו לה שזו אינה חובה אלא זכות. היא סירבה להתעמת עימו מהחשש שלא יפעל נגדה בשלב כזה או אחר. האם יש השלכות על תוצאות החקירה והתלונה בעקבות סירובה או שמא אין לכך השפעה? תודה מראש
דנה שלום,
בוודאי שאי הופעה לעימות יש לכך השלכות בחקירה,
בברכה,
מיכל סיני, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
אין באמת מסגרת זמנים המחייבת את היחידה החוקרת. הכל תלוי עומס, כח אדם, בידודים של חוקרים (ברוח התקופה) וכיו"ב. בסופו של יום, אתה תקבל עדכון (או על סגירת התיק או על הגשת כתב אישום). בסיטואציה זו ממל...
המשך תשובה