שלום, אם תיק החקירה לא נסגר ע״י המשטרה, אלא עובר לפרקליטות, האם זה אומר שיש סיכוי גדול יותר להגשת כתב אישום? או שיש עבירות שבגינן התיק עובר אוטומטית לפרקליטות? תודה
(1).jpg)
חלק מהעבירות הינן בסמכות החלטה של הפרקליטות.
במצב זה, התיק יועבר לפרקליטות ללא קשר ל"עוצמת הראיות" נגדך.
בסיטואציה זו ממליץ לך לפעול על מנת לוודא את סגירתו של התיק.
אשמח לסייע באופן פרטני במס' הנייד מופיע מטה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
בתור מתלוננת - חשוב שהודעתה תיגבה בצורה מיטבית. לשם כך, עליה לבקש ולדרוש כי גובה ההודעה יהיה דובר השפה או לחלופין, בקשה לנוכחות של מתורגמן....
המשך תשובה