האם יש לי זכות לתבוע בגין הזמן שהם שהו בגטו? תודה
שושנה שלום,
שאלתך ממעטת בפרטים, ואנסה לענות כמיטב יכולתי. לטעמי, שאלתך היא בעניין הזכויות הנובעות להורייך (פירושי למילה "הם") בגין עבודתם בגטו.
הזכויות הניתנות לתביעה הם של הורייך. באם הם בחיים-שיגישו תביעות לקבלת רנטה חודשית וכן לקבלת מענק חד פעמי על סך 2,000 יורו.
באם הם נפטרו לאחר חודש יוני 2002, יורשיהם זכאים לתבוע מענק בשמם.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מועדים לשמחה, הקצבה בגין עבודה תמורת שכר או שווה שכר (מה שאתה קורה לו "רצון חופשי" וזהו מונח שאני לא מסכים לו) אינה מוגדרת תחת הכנסה נקיה ממבחן הכנסה.. זה אומר שבהחלט יכול להיווצר מצב בו תיפגע הקצבה ...
המשך תשובה