שלום אמי נפטרה לפני כשבועיים האם הרנטה שקבלה מידי חודש היא עבור החודש החולף או הבא ? תודה יוסי
יוסי שלום,
לא ברור מהיכן אמך קיבלה את התגמול, אך ככלל המדובר בתשלום לחודש הנכנס.
עמך בצערך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אילן שלום, אכן, ישנה היתכנות לזכאות לאביך לקצבה וסכום רטרואקטיבי מהמוסד לביטוח הסוציאלי הגרמני. לאור שנת לידתו של אביך, אני מעריך כי הקצבה לא תהיה גבוהה ועל כן, למרות שקצבה זו אינה פטורה ונכנסת כהכנ...
המשך תשובה