שלום רב, אבי היה בזמן הארועים בעירק, מה עושים כדי לממש את הפיצוים, ובאיזה סדר גודל מדובר? אייך מתקדמים?
רינת שלום,
בגדול, קיימות שתי דרכים:
קבלת מענק שנתי וקבלת תגמולים חודשיים. בשעה שהדרך הראשונה מאושרת (היא מוסדה כדי לקנות ב"זול" את יהודי עירק), הדרך השניה בעלת סיכון גדול יותר ומנגד משלמת הרבה יותר.
בהנחה שאביך הולך על הדרך הראשונה- שיגיש התבעיה עוד החודש, כדי שיוכל לקבל מענק גם על שנת 2015.
פרטים נוספים נמצאים בשאלות קודמות וגם בהרחבה באתר שלנו.
בהצלחה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה כאן אינה מספיק ברורה ועל כן קשה לתת מענה. יש לבצע הפרדה בין כל גוף משלם, ולבחון המצב למולו ואז באופן כולל. ...
המשך תשובה