הי אימי נפטרה לפני 3 שנים .היא הייתה זכאית לקצבה חודשית מגרמניה בגלל שהיתה בשואה ברומניה.האט אני זכאית לקבל את הקצבה?
טליה שלום,
השאלה היא האם אמך מימשה את מלוא זכויותיה. שאלה נוספת היא איזו קצבה היא קיבלה.
נתונים אלו מהותיים למתן תשובה.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דודי שלום, נשמע שלא מומשו מי מזכויותיה של אמך. הגש קודם כל בקשה לרשות לזכויות ניצולי השואה לפי חוק נכי רדיפות הנאצים. במקביל לכך- גם בקשה לועידת התביעות (לכל הפחות לקרן הסיוע) וגם למוסד לביטוח הסוצ...
המשך תשובה