סבא שלי נולד בערך בשנת 1944 בעירק, לאחר שמשפחתו סבלה רבות מפרעות הפרהוד ולאחר שאביו נרצח בפרעות האלה. האם ניתן להגיש תביעה לפיצויים מהאוצר על סמך הנתונים? תודה מראש,
שעה שסבך נולד שנים לאחר הפארהוד, איני רואה כיצד הוא יכול לקבל זכויות בגין פרעות אלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאבק שמשרדי ניהל במשך שנים צלח באופן חלקי, ולטעמי לא מספק. אני סבור שהיה מקום למתן הכרה, אולם , המדינה החליטה לזרוק לאוכלוסיה זו פיצוי מופחת וחסר וזה כל שיש להם. ...
המשך תשובה