מבקש לדעת מהן האפשרויות העומדות בפני דייר המעוניין להגיש תלונה על התנהלות בית הדיור המוגן?
שלום שמעון,
תוכל לפנות אל הממונה על הדיור המוגן, מטעם משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, מר שלומי בר לב, שתחום אחריותו כולל גם טיפול בפניות הציבור.
באמצעות דואר ישראל: עבור הממונה על פניות הציבור, משרד הרווחה והביטחון החברתי;
ת.ד. 915, רחוב קפלן 2, ירושלים 9100801
באמצעות טלפון: 118 (מוקד פניות של משרד הרווחה והביטחון החברתי, 24 שעות ביממה)
מס' טלפון ישיר: 02-5085771
במזכירות: 02-5085752
בפקס: 02-5085590
באמצעות דוא"ל לפניות הציבור: pniot@molsa.gov.il
דוא"ל שלומי בר לב: shlomoB@molsa.gov.il
בברכה,
אורלי.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר