שלום רב, אודה לך באם תוכל לענות על שאלתי: יום לפני שאני וחברותיי היינו אמורות לחזור מחופשה ביוון הודיעו על ביטול הטיסות הנכנסות לישראל (חברות זרות) ואנחנו נשארנו שם חסרות אונים מבלי לדעת מתי או איך נחזור הבייתה. חברת התעופה aegean air דאגה לנו ללילה הראשון ללינה וזהו... אחר כך אמרו לנו לפנות לסוכן הנסיעות שלנו ושם גם לא ידעו מה יהיה ומה עושים ופשוט נשארנו ככה עם הכסף האחרון שלנו בשיא העונה ובמקרה למזלנו בוטלו באותו המלון חדרים ויכלו להישאר ללון שם עוד יומיים אבל הכל על חשבוננו. עברנו הרבה תלאות בסיפור שלא אלאה אותך בהם אבל בהחלט נגרמה לנו הרבה עוגמת נפש בכל נושא הטיפול בבעיה. מעבר לזה שהיו עוד הרבה הוצאות מעבר למתוכנן. בסופו של דבר החברה הוציאה טיסה ביום ראשון ( שלושה ימים איחור) ולא שילמנו על הטיסה הזאת. השאלה היא האם מגיע לנו החזרים בגין המלון והמזון ששילמנו עבורו בימים הנוספים שנשארנו? (שמרתי את כל הקבלות) בתודה מראש, ריקי
אני חושב שיש מקום לדרוש מחברת התעופה החזר עבור הוצאות הלינה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נתנאל היקר שלום, חסרים פרטים על מנת להבין את השתלשלות הדברים טוב יותר. יש לעמוד על התיעוד הקיים ברשותך לגבי תשובת חברת הביטוח והתיעוד של משדר הבריאות ההולנדי. אגב, האם פנית אל חברת התעופה כשהיית בשדה...
המשך תשובה