
שלום רב, לאחרונה הייתי אמור לעלות על טיסה לדובאי, ובחרו שלא להעלות אותי לטיסה. אני לא יודע לגמרי מהי הסיבה האמיתית. האם אני זכאי לפיצוי כלשהו? ואם כן מה הפיצוי האפשרי? האם יחזירו לי את הכסף ששילמתי עבור הטיסה? למי אני צריך לפנות? תודה

היי, על פניו בוודאי שיש מה לעשות, יכולות להיות מספר סיבות שבחרו לא להעלות אותך לטיסה, רישום יתר למשל. עם זאת, אני חייב לקבל יותר פרטים על מנת להשיב לך באופן מקצועי, כגון מה אמרו לך בדיוק כאשר סירבו להעלות אותך, מהיכן ולהיכן הייתה הטיסה (על מנת לחשב את הפיצוי), מה עשית בסופו של דבר? האם רכשת כרטיס חדש? האם נשארת עוד לילה במלון? ועוד שאלות שיש לי.
אתה מוזמן לפנות אליי ממש כאן דרך הכרטיס שלי בשיחה טלפונית ואנסה לסייע לך.
יצחק
מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ`רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתיי...
המשך תשובה