
שלום הטיסה מפראג לת"א התעכבה ביותר מ-5 שעות. לפי חוק פיצויים אירופי מגיע לנוסע פיצוי של 400 יורו. האם אפשר לתבוע את החברה בארץ. אגב מדובר בחברת smartwings ואין לה נציגות בארץ
שלום רב ותודה על פנייתכם. לכאורה נראה כי אתה זכאי לקבלת פיצוי בגין העיכוב, אלא אם כן העיכוב נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חב' התעופה..יחד עם זאת לא ניתן לתבוע את חברת התעופה בישראל מכוח התקנות באירופיות, אלא אם כן תצטרף חוות דעת מומחה, מאחר ומדובר בדין זר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נתנאל היקר שלום, חסרים פרטים על מנת להבין את השתלשלות הדברים טוב יותר. יש לעמוד על התיעוד הקיים ברשותך לגבי תשובת חברת הביטוח והתיעוד של משדר הבריאות ההולנדי. אגב, האם פנית אל חברת התעופה כשהיית בשדה...
המשך תשובה