שלום. טיסתי בוטלה על ידי חברת תעופה שבועיים לאחר תחילת המלחמה, אמצע אוקטובר. החברה פירסמה שתזכה את הנוסעים בסכום מלא. עברו מעל חודשיים, אתר הטיירות טוען שעדיין לא התקבל הזיכוי מחברת התעופה. האם זה עדיין זמן סביר לקבלת החזר ומה כדאי לעשאות?
היי ולרי, ממה שאתה מתאר יש כאן התנהלות לא תקינה של כל הצדדים. ברגע שהטיסה התבטלה היא מן הסתם לא התקיימה, לפיכך, אסור להם להשאיר את התמורה אצלם, כאשר לא נגרמה להם שום הוצאה, זהו כספכם !
הייתי מציע לך לפנות אל חברת התעופה ואל סוכנות התיירות או במכתב התראה מעורך דין או בהגשת תביעה קטנה. לדעתי עדיף להגיש תביעה קטנה משום שאני מניח שכבר פנית אל המעורבים. מה גם שזאת האופציה הטובה ביותר מבחינה משפטית במקרה הנ"ל.
במידה ויש לך עוד שאלות, אשמח לנסות לסייע לך, ואתה יכול לפנות אליי לייעוץ טלפוני ללא עלות ממש כאן דרך הכרטיס שלי באתר.
יצחק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אנה, על פי מה שאת מתארת אכן קמה לכם עילה לפיצוי. היו צריכים לעדכן אתכם על השינוי. עם זאת, אשמח לשמוע עוד פרטים על זהות חברת התעופה וגם לראות את התשובות בנושא זה שמסרו לך הסוכנות/חברת התעופה....
המשך תשובה