שלום רב, ביום 18/6/2018 טסנו בחברת טרום לבוקרשט. בנתב"ג בדלפק הקליטה לטיסה של החברה, הנציג סירב לכבד את הזמנתנו למחלקה הראשונה, למרות שהסבנו תשומת ליבו לגבי הזמנתנו כ 4 חודשים מראש ואף הצגנו את ההזמנה בפניו וגם ציינו שאף יש אישור כרטוס שלהם. כך שבמקום לקבל את מקומות 4B ו 4C. הנציג "תדרך" אותנו לבקש את המקומות הנ"ל בטיסת ההמשך. גם בטיסת ההמשך ליעד הפנימי הסופי ברומניה בעירי Cluj, המקומות האלה לא כובדו. בחזרתנו בטיסה ישירה ביום 26/6/2018, מהעיר יאשי ברומניה לנתב"ג, קבלנו את המקומות ששוריינו, מראש במחלקה הראשונה. ההזמנה לטיסת הלוך ושוב בוצע בעת ובעונה אחת. האם יש עילה לתביעה לגבי הטיסה מנתב"ג ? תודה, בברכה, חיים
שלום רב. אכן לעניות דעתי הנכם זכאים לקבל פיצוי על העברתם למחלקה אחרת בטיסת ההלוך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי נטלי היקרה, מצער לשמוע מה שקרה לך. בוודאי שיש לך מה לעשות, ולדעתי קמה לך עילה לפיצוי ואף פיצוי לדוגמא כנגד חברת התעופה. מזומנת ליצור עמי קשר ואנסה לסייע לך. בברכה יצחק ...
המשך תשובה