
שלום, במהלך עליה למטוס (במדרגות) מעדתי ונחבלתי בברך. האם יש לי עילה לתביעה של חברת התעופה?

היי נדיה, השאלה אינה מתאימה לפורום הנ"ל. מדובר בשאלה משפטית בתחום הנזיקין. ממליץ לך להפנות שאלתך לעורך דין מתחום דיני הנזיקין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ליליאן, ברוב המוחץ של המקרים תקלה טכנית לא תיחשב כתקלה שתפטור את חברת התעופה מלפצות אתכם. זה צריך להיות ממש, אבל ממש מקרה חריג. לצערי, חברות תעופה אוהבות להשתמש בצמד המילים "כוח עליון". לסיכום:...
המשך תשובה