הזמנתי 5 כרטיסי טיסה לפאפוס 18.5 בשעה 18:00 באתר של חברת ישראייר. קיבלתי את הכרטיסי טיסה ומאוחר יותר באותו יום קיבלתי הודעה שהטיסה נדחתה ל 22:45, למחרת בבוקר הודעה שהטיסה נדחתה ל 01:00 בלילה ובסופו של דבר הנראנו רק בשעה 4:20. נחתנו שם לפנו בוקר, אחרי שאנחנו משעה 22:00 בשדה תעופה, והיינו צריכים לשכור רכב כדי להגיע לפאפוס. שלחתי מייל לפני כן לישראייר לשאול אם מגיעות לנו הטבות כלשהן, אמרו לי רק אחרי הטיסה לפנות לישראייר לבירור פיצוי. גם בשדה תעופה בדלפק שאלתי את הניגות של ישראייר האם אנחנו זכאים למזון/שתייה ומה שמגיע בחוק - אמרו לי שאין להם מושג ושנפנה לישראייר אחרי הטיסה. אני מעוניינת לקבל פיצוי עבור כל כרטיס טיסה וכמו גן הבנתי שניתן לתבוע עד 10,000 בעבור כל כרטיס טיסה כפיצוי. האם זה אפשר? לא יודעת אם קשור, מסתבר שבאמצע הלילה, כשטסנו, היתה תקיפה באיראן אבל הדחייה בטיסה קרתה הרבה קודם לכן
היי חני, על אף הפירוט המורחב, עדיין חסרים לי פרטים מהותיים לגבי הטיסות והשתלשלות האירועים, כך גם לגבי התנהלות חברת התעופה וסוכנות התיירות. חשוב להבין פרטים נוספים לגבי טיסת ההלוך המקורית שבוטלה. ...
המשך תשובה