
שלום, התייעצתי באמצעות פורום משפטי בעניין תביעה קטנה. עוה"ד ענה לי שעל פניו נראה שיש סיבה לתבוע והוסיף שהיה מגיש את התביעה עם תצהיר. השאלה, אם ההליך המשפטי מתנהל ללא ייצוג עו"ד, האם תצהיר בחתימת עו"ד יחשב ייצוג? ובכלל, מה לגבי ליווי ויעוץ משפטי (שלא במהלך הדיון עצמו) כשמדובר בתביעה קטנה? אשמח למענה, למרות שזה לא נושא הפורום. תודה רבה.

הפורום אינו עוסק בשאלות מסוג זה. מציע לך להפנות את שאלתך אל פורום שנקרא פורום דיני צרכנות. פשוט תרשמי את זה בחיפוש באתר..
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי לי, לצערי שומע על זה המון, האמת שזה גם מאוד מרגיז אותי משום שחברה לא יכולה לבטל טיסה בשל הרגת בטן או חשש שאולי או שלא תהיה מתקפה, כאשר זה בכלל לא קרה. אני חושב שאת יכולה לנסות לתבוע ולבקש את הפיצו...
המשך תשובה