
שלום רב, טסתי בטיסת דלתא שהמריאה מ JFK לנתב"ג ביום 25 אפריל 22:30. בגלל תקלה במערכת המים נחת המטוס בפריז. קיבלנו מלון וארוחת ערב. למחרת בבקר המריא המטוס ב 09:30 ונחת ב- 14:45 בנתב"ג. האיחור מסתכם ב- 23 שעות. דלתא הפיצה מכתב לנוסעים ובו מתנצלת החברה על האירוע. איזה פיצוי מגיע לי כנוסע?
שלום רב,
ככל והאיחור בטיסה לא נבע בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת התעופה, כגון תקלה טכנית נדירה, מזג אוויר סוער, וכיו"ב, הנכם זכאים לקבל במקרה זה פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, בוודאי שיש לכם מה לעשות ובוודאי שחברת התעופה אחראית עליכם גם בהקשר ההוצאות שציינת. חסרים לי פקטים נוספים על מנת להשיב לך באופן בקצועי יותר. את מוזמנת לפנות אליי טלפונית, ממש כאן דרך הכרטיס שלי ב...
המשך תשובה