טיסה בחברת וויז מוינה לארץ- פתחו את הדלפקים לצ'ק אין ב-4:00 לפנות בוקר כאשר הטיסה היתה ב-5:40. אנחנו הגענו לשדה ב-3:30. היה תור מטורף ורק דלפק אחד פעל. כשהגיע תורנו אמרו שכבר מאוחר מדי ושהדלפקים סגורים ואי אפשר לעלות יותר לטיסה. נאלצנו בלית ברירה להזמין טיסה בחברה אחרת כדי להספיק לחזור הביתה לפני כניסת שבת. מה המדיניות במקרים כאלה? הרי אנחנו הגענו בזמן וחיכינו בתור עם כולם ופספסנו את הטיסה שלא באשמתנו.
שלום רב. בעיקרון על הנוסעים להתייצב לטיסה 3 שעות לפני ההמראה, אלא אם כן חברת התעופה קבעה זמן אחר. במידה והגעת פחות מ-3 שעות לפני הטיסה ו/או פחות מהזמן הנדרש ע"י חב' התעופה, לא תהיו זכאים לטעמי לקבל פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סמואל היקרה שלום, נראה כי אכן קמה לכם זכאות לכאורה לפיצוי בשל ביטולה של הטיסה. עם זאת, צריך לקבל ממך פרטים נוספים כגון האם קיבלת שירותי סיוע כגון לינה, אוכל, הסעה? כל עוד סכום התביעה אינו עולה ע...
המשך תשובה