במקרה של עיכוב טיסה של מספר שעות, מה גובה הפיצוי הכספי שמגיע לי כנוסע על פי החוק? האם הפיצוי משתנה בהתאם למרחק הטיסה או משך העיכוב?
היי, הזכאות לפיצוי מתקיימת כאשר הטיסה בוטלה לחלוטין או שהמריאה באיחור העולה על 8 שעות. ישנם מקרים נוספים המזכים בפיצוי כגון הקדמת טיסה מעל 8 שעות, סירב להעלות נוסע לטיסה בשל רישום יתר, פספוס טיסת המשך בשל עיכוב בטיסה הראשונה. אלו הם למעשה המקרים שיכולים לזכות אתכם בפיצוי.
הפיצוי הכספי הוא פונקציה של מרחק הטיסה מנקודת המוצא אל נקודת היעד. ככל שמרחק הטיסה גדול יותר, כך הפיצוי גדול יותר.
במרחק טיסה של עד 2,000 ק"מ הפיצוי הוא 1,440 שקלים לכל נוסע.
מרחק טיסה של עד 4,500 ק"מ הפיצוי הוא 2,310 שקלים לכל נוסע.
מרחק טיסה מעל 4,500 ק"מ הפיצוי הוא 3,460 שקלים לכל נוסע.
אם יש לכם עוד שאלות אשמח לנסות לסייע.
בברכה
יצחק מימון, עו"ד מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ`רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתיי...
המשך תשובה