רכשתי חבילת טיסה + מלון בברלין באמצעות "השטיח המעופף" .עקב המצב נדחתה הטיסה ב-3 ימים. שלמנו אחסון במלון על חשבוננו ,בעלות של כ-75 אירו ליום (שלמנו עבור עוד יומיים שעליהם חויבנו כמובן) וכן מימנו את הנסיעה לשדה התעופה בעלות 20 יורו שהחברה אמורה הייתה לספק.קנינו תרופות קבועות ב-37 יורו שאזלו . האם אנו זכאים להחזר של ההוצאות.כמובן שנגרמה גם עוגמת נפש. בברכה מירי סלע
מירי שלום,
אני מציע לפנות לחברת התעופה ולצרף את הקבלות המתאימות עבור שירותי הלינה וההסעות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נתנאל היקר שלום, חסרים פרטים על מנת להבין את השתלשלות הדברים טוב יותר. יש לעמוד על התיעוד הקיים ברשותך לגבי תשובת חברת הביטוח והתיעוד של משדר הבריאות ההולנדי. אגב, האם פנית אל חברת התעופה כשהיית בשדה...
המשך תשובה