
שלום רב בזמן שקמתי במהלך טיסה כי רציתי ללכת מהמושב לשירותים, הראש שלי נחבט בחוזקה בתאי האיחסון עד כדי כך שהייתי צריכה תפרים. השאלה אם מגיע לי פיצוי?
שלום רב ותודה על פנייתך. קשה להעריך על פי דבריך באם קיים בסיס להגשת תביעה או דרישה לפיצוי. יש לבדוק ולבחון את נסיבות התאונה, כמו גם את הנזק הגופני שאירע לך בעקבותיה. בברכה אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, בהתאם למתואר, אכן מגיע לכם פיצוי בגין החמצת טיסת ההמשך, אך לגבי האיחור הראשון לא מגיע פיצוי מכוון שמדובר בעיכוב של 7 שעות. אבל מכוון שהעיכוב במקטע הראשון גרם לביטול טיסת ההמשך, אכן מגיע לכם פיצוי...
המשך תשובה