
טיסה ישירה ללוס אנג'לס הלוך וחזור הוזמנו 5 כרטיסים כבר בדצמבר , 4 דרך משרד נסיעות וכרטיס בונוס אחד ישירות מאל על, טיסה הלוך ל27.8 וחזור ל16.9 בתאריך 6.8 אני רואה מייל שנשלח מאל על ובו הם מודיעים לי כי הטיסה ב16.9 בוטלה והועברנו לטיסה למחרת 17.9 זה גרר תיכנון שונה של הטיול, הוצאות נוספות עבור רכב, מלון, ביטוח, ימי חופש וכו' הם לניסו להציע טיסה חלופית לא ישירה דרך ניו יורק אך זה לא התאים כי כרטיס הבונוס לא יכל לממש זאת וכן השעות לא התאימו ורצינו טיסה ישירה לכן גם הזמנו זאת מראש.
אני סבור שבמקרה הזה לא קיימת זכאות לפיצוי כספי משום שהודעת הביטול ניתנה מעל 14 ימים קודם הטיסה (16.9.14).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נתנאל היקר שלום, חסרים פרטים על מנת להבין את השתלשלות הדברים טוב יותר. יש לעמוד על התיעוד הקיים ברשותך לגבי תשובת חברת הביטוח והתיעוד של משדר הבריאות ההולנדי. אגב, האם פנית אל חברת התעופה כשהיית בשדה...
המשך תשובה