היי, בתאריך 14.10 טסנו שישה חברים לפראג, צ׳כיה, בחברת תעופה צ׳כית, travel service. בדיעבד גילינו שבנתבג היה עיכוב במיון של המזוודות ולכן המזוודות של חמשתינו לא הגיעו לשדה התעופה בפראג ונאלצנו לקנות סט לבוש ליומים ובערב שלמחרת (לאחר 24 שעות) הגיעו המזוודות למלון..יש לי את טופס התלונה שהגשנו כשהמזוודות לא הגיעו וגם את הקבלות של הבגדים.. הדבר גרם לנו להצטמצם בכמות האטרקציות שיכלנו לעשות בעקבודת מחסור בכסף שבוזבז על קניית בגדים , האם יש מקום לפיצוי על עוגמת הנפש והכסף שהתבזבז על קניית הבגדים? אודה לתשובתך
הפורום עוסק אך ורק בעיכובי או ביטולי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רן היקר שלום, במידה ויש לך תיעוד בכתב על התחייבות להחזר כספי והדבר עדיין לא נעשה. הייתי מציע לך לשקול אפשרות של שליחת מכתב התראה מעורך דין לפני פתיחת הליך משפטי. אשמח לנסות לסייע לך במידת הצורך. ...
המשך תשובה